VİETNAM

TUR PAKETLERİ

Güneydoğu Asya Çinhindi Yarımadasının doğusunda bulunan Vietnam’ın sınırları; kuzeyde Çin’le, güneybatıda Kamboçya’yla, kuzeybatıda Laos’la ve güneydoğuda Malezya ile sarılmıştır. Başkenti Hanoi’dir ve diğer büyük şehirleri : Ho Chi Minh, Hai Phong, Can Tho, Bien Hoa, Vung Tou, Nha Tranh ve Hue’dir. Vietnam sahip olduğu eşi benzeri görülmemiş biyoçeşitliliğe sahiptir. Bu yönüyle dünyada 25. sırada yer alır. Yaşayan türlerin yüzde onaltısını barındırır. Vietnam’ın çok çalkantılı ve savaşlar, mücadelerle dolu bir geçmişi vardır birçok medeniyete de ev sahipliği yapmıştır. Yakın zamana kadar sadece savaşla anılan Vietnam, son dönemlerde dünyanın ileri gelen tatil merkezleri arasında sayılmaktadır. Öte yandan, Asya'da suç oranı en az ve en güvenli yerler arasındadır. Vietnam’ı ziyaret etmek için en uygun zaman tropikal iklim koşullarının iyiden iyiye hissedildiği Mart – Nisan aylarıdır. Ülkenin güneyinde tropikal, Kuzeyinde ise musonal iklim görülür.
Min:

Türk Hava Yolları ile 1 Haziran Hareket 8 Gece-9 Gün
01 - 09 Haziran

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.