FİLİPİNLER

TUR PAKETLERİ

Asya’nın en kalabalık ülkesi olan Filipinler dünya içinde bambaşka bir dünya gibi; Pasifik Okyanusunun batısında yer alan Filipinler 7645 ada ve adacıktan oluşuyor. Sahip olduğu tarihi, kültürel ve özellikle coğrafi, doğal zenginlikleri gören herkesi memnun etmeye yetecek bir hazinedir. Her Renk Tatil’i bulabileceğiniz fantastik bir yer burası; tatilciler, gezginler, macera tutkunları ve araştırmacılar için çok çeşitli imkânlar sunuyor. UNESCO Dünya Mirası pirinç tarlaları, sonsuz kıyı şeridi, aktif volkanları, efsane tropikal adaları : El Nido, Palawan, Bohol, Panglao, Mindoro ve daha niceleri, sıcak kanlı insanları ile keşfedilmeyi bekliyor.
Min:

Singapur Hava Yolları ile Hareket 5 Gece - 8 Gün
01 Şubat - 31 Ekim

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.